2010-05-12 ? 20:19:26

Felicia

Inte bloggat på ett tag nej jag vet ;)
Spottade tuggummi på ebba idag hon blev jätte arg och trodde hon var cool och starkare än mig så hon började slå mig HAH. Det var lite kul faktist.
/fille
Hon hade spottat typ 100 ggr på mej tidigare så de va inte konstigt -.-
Och btw, jag tryckte upp henne mot väggen så hon ska inte säga så mkt. ;) Och nej jag tror inte att jag e cool, jag vet. ;)
Ne men jag fick mitt lilla damp för jag blev så jävla less på fille...
Men sen skulle fille va lite cool och titta med en bitch blick typ, men hon såg bara drogad ut xD
Det va kul. ;)
/ebba


Nu är Johanna här, (pontus är jätte avis). Haha är lite retlig men annars irriterad hoppträningen gick skit för han är så rädd för vatten. Sen tog det en timme att få på honom på transporten superkul (y


kommer ni ihåg?:D
Kommentarer
Isak

jaa, vrf bytte ni header? ಠ_ಠ

:(

2010-05-12 @ 23:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: