2010-05-01 ? 11:41:02

Ebba

Måste ju också säga tack till alla för en super kväll!:)
Jag ska till maxi sen också och köpa en dagbok till mej och Fille tänkte jag för vi har bestämt att vi ska börja skriva det för det är sjukt kul att ha det och titta i sen när man blir äldre! :)
Sen fick jag två val idag att göra innan jag ska va med Fille och det är att antingen hjälpa till och fixa med båten eller städa hemma..... Lika tråkigt båda två men de är ju bara att välja. ;p
Och igår va det exakt 1 vecka kvar tills rugby matchen!!!!!
ALLA PEPPAR NU!!
KRÖSA RUGBY! <3


Älskar bilden!<3
Kommentarer
Anonym =)

Jävlar vilka stora bröst du hade :O jamenar asså O.o

skit snygga iaf :D

2010-05-01 @ 23:13:58
Ebba

Har fortfarande kvar dom bara att jag inte visar dom ;o

Och btw tack.. antar jag?

2010-05-02 @ 20:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: