2010-03-04 ? 17:18:05

Ebba


Tror att jag har dyslexi elr ngt för jag är jätte dålig på att stava x)
Fille fick typ bokstavera allt jag skulle skriva x)
När vi hade slutat så snackade vi om läxorna som vi har tills imon och då så skulle fille säga att hon bara hade so, och samtidigt tänkte hon på att det var 6 minus grader idag så det blev: "Jag har bara sex" och sen när hon och jag skulle gå till kb så failar jag också och säger: "Åh, jag hatar mina p12or"  hahah aa, hon smittar av sig allt till mej :O
Sen har det hänt mer skoj idag men det orkar jag inte skiva :)
Tittar ut nu ur fönstret och jag ser att snön faller ner :/ Trodde verkligen att den höll på att försvinna nu!

Ebba♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: