2010-03-11 ? 21:26:45

Ebba

Idag har vi vatt i skolan, daah? xD haha, aah men jag ska inte tråka ut er med massa text utan jag ska visa er 3 bilder som är tagna idag :)
Först kommer en bild på mitt skåp och på hur bra ordning jag har det, och sen kommer en bild på felicias skåp x)

Ni måste erkänna att det är väldigt fint ;)

Och så här ser ett skåp ut som tillhör Felicia Lind"h"  x)
(men hon städade det faktiskt idag)
Och nu kommer en bild på Filles och min klädstil som de heter på svenska xD
Och visst jag är inte så lång men nu ser jag ännu kortare ut för felicia har 11 cm höga klackar på sej ;)
(Måste ju försvara mej lite) ;D

Felicia tänkte egentligen ha sånna tajts som jag har och jag tänkte ha en svart, vit randig tröja, men som tur va så tog båda något annat x) ;)

Ebba♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: