2010-03-05 ? 19:48:59

Felicia

Japp början var väl lagom kul på konfan för jag Oskar och Hannes skulle spela upp några budord, annie skrattade bara så hon var inte med ;) Blev totalt fail men roligt va det för alla andra som skrattade.
Nella har precis kommit vi ska kolla på film, sen kommer ebba snart med.
Och jag längtar så otroligt mycket till sommaren, först barcelona, sen turkiet, massa sol bad och roliga kvällar, öland midsommar, offshore race, hamnfestivalen, båtsemester. Och de bästa få tillbringa varje minut med Becca!
Och Ebba såklart, fast de gör jag ju nu med och de är självklart eftersom våra pappor är BFF ;D

Felicia

Kommentarer
aannieolsson

haha, jag va ju visst med ;*

lite iaf :) <3

2010-03-06 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: