2010-03-05 ? 18:39:20

Ebba

Nu har Felicia och jag varit på konfa. Föst skulle vi skriva en lapp om något som vi ångrar sen knyter vi fast det på en sten och går till den första stationen, där dom pratade om något äpple och så fick vi en pinne x)
Sen gick vi ner och hade kuddkrig, efter det så blev vi ihop knutna och in i ett läskigt rum. Efter det skulle vi upp igen och göra ett drama som stod på en lapp. När vi hade gjort de så skulle alla grupper samlas och vi skulle bränna alla lappar, och så hade gud förlåtit oss eller något :)
Nu ska jag äta en god middag och efterätt och sen åker jag till fille och sover där för att imon åker hon och jag till Kalmar (y :D
Kanske kommer ett till inlägg ikväll! Så håll utkik!

Ebba♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: