2010-03-15 ? 19:57:58

Ebba

Som ni ser har jag tagit bort den gamla headern för den såg förjävlig ut och jag ville inte ha kvar den en sekund till ;p
Men den vi har nu är ju inte häller så fin men tills vi har fixat en finare för ni nöja er med denna! :)
Här får ni en bild på filles och min fjortiiizzz!!  ;)
Kunde inte blivit snyggare med min fläta, elr vad tycker ni? ;)
Puss på våran paco ;*

Efter rugbyn följde jag med hem till Felicia och vi skulle göra pankakor xD Det va första gången för fille men det gick jätte bra faktiskt :D
För mej gick det inte så bra att steka dom.... men dom var goda ändån :D
ha det bra!
puss<3

Ebba♥
Kommentarer
Paco :D

haha fan så najz ;)

2010-03-15 @ 20:06:33
Ebba

Jaaao, såå är det ;)

2010-03-15 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: