2010-03-14 ? 18:03:46

Ebba


Igår va Annie och jag o tittade på alice in wonderland och vi tyckte den var sådär men vi blev kära i hattmakaren för han va så gullig ^^ :)
Jag har inte uppdaterat på länge för att jag har varit med Annie ;p
Vi har haft det super och vi har varit ute och gått väldigt mycket, först hem från bion och sen va vi ute och gick lite med Martin och Oskar idag med. Jävligt kallt kan jag ju bara säga ;/ Men det får man ta :)
Joo just de, Vi HATAR sverige som röstar på Anna så hon vinner melodifestivalen och att det ska vara så jävligt kallt i detta landet!, Stort-!
Nu sitter Annie och jag och nöter Manboy för vi tyckte att den låten skulle vinna :)
Ni får ha det bra, och jag ska vara lite mer social på  bloggen nu, eller iallfall försöka :)
Ha det bra! puss<3

Ebba♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: