2010-02-25 ? 16:26:42

Felicia

Hemma från träningar, ebba sov hos mig inatt. Vi började gårdagen i simhallen. Var med i vollyboll tunering ;)
Jag ebba och hampus ägde alla jag looovar. Va i stallet och lite sen.

Ebba och mat går inte ihop
, hon tar sin tallrik och ska lådsas tappa sin mat över min. Självklart tänker hon inte på att hon hade sås på tallriken, så all sås flyger över på min tallrik och det roliga var att vi inte hade samma mat. Så de va väldigt gott för mig kan jag säga, eller inte xD Så ska hon hälla upp saft men inte i glaset utan allt hamnar på bordet. Och sen tappar hon poptatisen i såsen som var kvar på hennes tallrik så de skvätter på hela hennes tröja. Jajaa man kan ju inte vara bra på allt. Lite senare lurar jag henne till att kolla på en skräckfim. Fast jag sa att det var en komedi. Hon var livrädd hela tiden, och sen hade hon läskiga ryckningar hela natten XD

Felicia

Btw bokade vi resa till Turkiet Aqua Fantasy igår bilder kommer sen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: