2010-04-06 ? 16:21:23

Felicia

Heeejj allihopa :D

Dagen började av att jag väcks av min syster med en misslyckad överrasknings frukost, blev inte direkt någon överraskning (;
Hon göder mig fick oboy, bananyoggi med chokadflingor, svampbob toast, tårta och bacon (hon åt upp baconen xD).
Runt 11 kom Becca intassande med tre jätte fina rosor och en rörande text♥  Lite godis som plus i kanten också.

Runt 12 drog vi in oss till stan köpte ett par skor. Letade skinnjacka så jag slipper använda mammas men inte har vi det i våran lilla stad. Var duktig och beställde ett nytt bankkort eftersom Ebba har knäckt mitt. Fyy på dig.

Snart ska jag åka och träna. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. (vet att det står en cykel i garaget).
Bilder kommer senare ikväll :D

Kommentarer
isabella l .

Ville bara tipsa dig om min Veckans blogg- tävling :)

2010-04-07 @ 14:24:02
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: