2010-04-03 ? 18:35:02

Felicia

Dagen började hos mormor åt påskmiddag och lekte med mina små kusiner fast efter ett tag blir dom otroligt jobbiga. Men idag var det inte så farligt :D
Snart kommer det lite folk hit och det blir påskmiddag för andra gången. Tjockis blir man när det är påsk och jul.

Har ni tänkt på att det är nästan samma sak förut att man får mer saker på julen. Man firar ju ngt med Jesus och äter samma mat och dricker must.
Efter som jag har lite tråkigt så saker ni säkert inte visste om mig:

- Jag tycker inte om att sova.
- Skulle inte klara mig utan mtv och disney channel.
- Kan alla intro låtar till nästan alla program på disney channel.
- Är beronde av min mobil även att jag inte tycker om den.
- Filmer som hipp hipp hora, fjorton suger, smala sussie, dude where´s my car kan jag se om och om igen.
- Jag tror att jorden går under 2012.
- Är väldigt morgontrött.
- Kollar bara på uttagningarna på Idol för det är de enda som är roligt.
- Hatar mascara men använder det ändå för ser så trött ut annars. Den är jobbig att ta bort och man får alltid i ögonen.
- Måste alltid ha städat på mitt rum.
- Kan inte ha byxor när jag sover.
- Jag har många tvångstakar.
- Hatar när folk är tjuriga de gör mig tjurig.

ungefär de jag kommer på nu ;)
Kommentarer
Emeline

Ehm okej Fille kanske tycker om att ha städat på rummet men jag kan nog säga att kläder över hela golvet på Filles rum inte är städat XD

2010-04-03 @ 21:07:18
Felicia

Vadå kläder över hela golvet på kvällen ligger dom på sängen :O

Ditt rum är skabb :S

2010-04-04 @ 23:08:40
URL: http://ebbaofille.blogg.se/
Emeline

Och i hörnet? Vadå det är inte mitt fel, vem orkar damsuga varannan dag bara för att din tjocka katt ska envisas med att va här nere

2010-04-04 @ 23:30:02
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: