2010-04-30 ? 16:56:52

Felicia

Joo vi har lite dålig uppdatering men vet inte vad vi ska skriva ;)
Ebba ska lägga upp en fin dikt hon och cassandra har gjort fast de gör hon ju aldrig lite roligt handlar om folket i klassen.

Idag har vi varit på stan köpt lite grejor i sista minuten. Snart ska jag hitta mig en tröja och sedan packa ihop mina saker. Vid 18.00 är det mat hos Ebbas kusiner. Sen fixa oss, så skjusar mamma in oss till sky.
Haha igår frågade Ebba vem ska du gå med?
F: Ehmm jag vet inte xD
E: Haha inte jag heller.
F: Men mamma skjusar ju in oss men vi brukar ju alltid splittras där.
E: Hahha jaa :)

Det är bra när man har full koll (y. Förut ville man alltid åka till gölkärret (stavning). Jag Thilda och Ebba diskuterade det igår. Men det fick man aldrig för Thilda skulle alltid va med sin familj i hjortberget och jag skulle alltid vara med familjen i Havslätt ;)


Haha sommaren -08? ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: