2010-04-03 ? 18:08:04

Felicia

Tio saker om mig
Är du singel? - ja
Är du lycklig? - det är jag nog
Är du uttråkad? - just nu jaa
Är du ledsen? - inte de minsta
Är du italienare? - jafan
Är du gravid? - nejdå
Är du full? - nejjdå
Är du cooling? - om jag är
Är du från irland? - japp
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - aa ;)

Åtta saker om ditt kärleksliv
Tror du på kärlek vid förstaögonkastet? - nej.
Har du någonsin blivit sårad? - kanske
Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - jaa
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? - aa.
Har du kysst något inom de två senaste veckorna? - aa.
Har du haft en hemlig beundrare? - borde jag veta de om den va hemlig? ;)
Är du kär? - inte kär
Vill du gifta dig i framtiden? - jo de tror jag nog

Två alternativ
Kärlek eller lust? - svårt val
Hår eller Ögon? - hår
Katter eller hundar? - tycker inte om något av dom xD
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - få bästa vänner tror jag
Tv eller internet? - internet
Coca-Cola eller Pepsi? - COLA IS THA SHIT
Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? - beror på va man är på för humör
Pengar eller lycka? - alla säger att man inte kan köpa sig till lycka fast alla blir faktist lyckliga när dom har pengar ;)
Dag eller natt? - NATT
Msn eller mobil? - mobil!

"Har du nånsin..."

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - nej.
Brutit ett ben? - najj
Gjort nåt du ångrar? - yess
Hoppat Bungee Jump? - på hamn jaa ;)
Ljugit för någon du tycker om? - tyvärr
Ätit en hel tårta? - hellno
Gjort bort dig offentligt? - har nog hänt ofta
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - jaah
Gråtit när ett husdjur dog? - yess
Velat försvinna? - ja.

Senaste
Telefonsamtalet du ringde? - Daniel Le
telefonsamtalet du fick? - mamma
Personen du var med? - becca
Roligaste grejen som hänt? - hah oh de orkar ja skriva här ? xD
Personen du sms:ade? -Anton Wigren
Du kysste? - Becca (; Btw kysste är nog de fulaste ord som finns x)
Du skrev till på msn: Om jag kom ihåg de typ Linus tror jag x)
Kommentarer
HEJ

hahahah säger olle dolk dej ngt förfan !!!!! hhahaah felicia

2010-04-03 @ 18:24:05
mjölkmage

hahhahaaaaah små rattar..saknar push up på bilderna

2010-04-03 @ 18:25:40
Felicia

Haha wtf ? xD

2010-04-04 @ 23:11:21
URL: http://ebbaofille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: