2010-04-10 ? 20:51:59

Ebba

Wooooooooooow jag har missat mycket under den här veckan!!
Och Mjölmage? x) haha skrattar än ;)
Och det va en väldigt fin video som felicia hade gjort? x) fick ju en förklarning av henne som tur va xD
Ännu en gång säger jag grattis till Felicia som har fyllt 14 år :)<3
Jag har haft det underbart och vädret har varit på topp :D
Har fått lite färg i ansiktet och eftersom jag har haft hjälm så ser det ut som att jag har fjortisrand x)
Har lärt mej lite nya snowboard trix också (y :D
På kvällarna har vi spelat spel och tittat på filmer :) Filmen som vi nötte va Kenny Starfighter! :D Älskar't! Kan titta på den om och om igen utan att tröttna :D
Ni ska få lite bilder sen men inte idag för jag kom precis hem och orkar inte lägga in bilderna :)

Ebba♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: